07 June 2009

.: Sekitar Conference :.



Open Souce Conference..Minggu lps aku berjaya ikuti conference ni ngan jayanye..

Best jugak la join conference ni sbb aku leh dpt benda baru..ramai lak tu yg join.bab mkn mmg marvelous..mkn kat hotel mana xbest..mcm byr beribu2 lak.padahal register bape la sgt..maceh my big boss coz antar kiteorg utk join that conference.Kat bawah ni antara yg aku dpt lps registration.


Pic 1 : Brg2 yg dpt lepas registration



Pic 2 : Cuba teka ni ape??


Antara yg terlibat adalah my Project Manager,aku n sorang lg Programmer.Tp aku sorang je pempuan..huhu..

Tp aku ade kwn baru..namanye Quek from Sungai Buluh.Pempuan tau.So blh la jd kwn aku..Die ni Freelance in JAVA..Bijak tul.Die baik sgt.xde la plak picture die.Pagi2 mesti die msg aku tnye kat mane n nk join with session.hehe..

Thanks Quek.Keep in touch ya..
Masa join conference ni ade yg best and ade yang speakernye xbest (actually xphm sbb dieorg sume mat saleh)



Pic 3 : 1st session yg aku join.Web Security (sgt best)

0 comments: